20 Jun 2018

ONFF-0107 Kessel heide - Hoogbos

Call: ON8WR/p
QSO's: 116
Date : 20-06-2018
Operators:Ward
Location: Meerhout




Ik heb gisteren en vandaag een activatie gedaan op 500m van de QTH,
het was hoog tijd dat ik deze activeerde.
Voor deze activatie heb ik gekozen voor CW only, om mijn recent
verworven CW skills nog een beetje te verbeteren. Het was een leuke
ervaring!
Anderzijds is SSB moeilijk aangezien ik veel last heb van rf inslag op
de micro en te veel slechte rapporten krijg, dit moet ik bij
gelegenheid ook eens proberen oplossen.
Antenne is een verticale telescopische antenne van 5m op het dak van
mijn auto, met een spoel voor 30 en 40m.
Transceiver FT857 gevoed van een 20Ah batterij.
Er staan 3 continenten in mijn log, dus dit was zeker een geslaagde activatie.
Dit is een storingsvrije locatie vlak bij huis, dus de kans bestaat
dat ik hier nog actief ga zijn.

In bijlage gps locatie, een foto en de log
toen ik stopte was het redelijk donker dus de foto is ook wat donker.


No comments:

Post a Comment