14 Dec 2017

ONFF-0002 Kalmthoutse heide

Call: ON/PD0RWL/p
QSO': 53
Date : 14-12-2017

Operators: Toon
Location :Kalmthout


Gemakshalve heb ik er naast het log ook een activiteit pdf bijgevoegd gezien dit natuurgebied vooraf bij ANB aangevraagd moet worden.
Kreeg vorige keer bezoek van 2 agenten, zo ik bij de boswachter Jef de Winter gevraagd heb hoe de regelgeving is in Belgiƫ gezien gebruik bezoek actief te zijn in natuur Belgiƫ , mede het voor mij de 1ste keer was.
Zo met wat info de aanvraag ingediend, zo ik begrijp is dit niet overal nodig maar wel in vele natuurgebieden.
Jef de Winter boswachter is deze maal zelf komen kijken heeft een foto een mastje gemaakt , gezien dit nodig is met activiteit.
Maar ook uitleg gegeven het nut en doel deze bezigheid. Jef was er mee ingenomen de natuur op deze manier ook over de wereld ga. Zo ik begrijp geen enkel bezwaar , maar gezien het voor de boswachter onbekend was kwam die even posthoogte nemen.

No comments:

Post a Comment