9 Jul 2018

ONFF-0334 Paardenschor en Doelpolder Noord


Call: ON/PC5Z/p
QSO': 55

Date : 09-07-2018  
Operators: Harm
Location:  Doel



Uitgevoerd om e.e.a. nog eens uit te testen voordat we wederom op vakantie gaan richting Frankrijk. En dit niet zonder nut want het bleek dat mijn tuner was overleden!
Zodoende kon ik enkel op 40m uitkomen via de monoband HyEndFed die ik gelukkig ook had meegenomen.

Slechte propagatie zorgde ervoor dat er in 2 uur tijd maar 54 QSO's gelogd konden worden. Het feit dat ik tevens geen GSM in bezit heb en daardoor aangewezen ben op
clusterspots via de hunters maakte mede dat ik na een half uur nog maar 8 QSO's had gemaakt! Zodoende nogmaals geprobeerd om de tuner aan de praat te krijgen maar
helaas lukte dit niet. Dus dan maar weer terug op 40m.
Log ONFF-0334 in de bijlage en foto's op mijn QRZ.com. Locatie was bij het info bord. Zie hieronder;

No comments:

Post a Comment