11 Jan 2019

ONFF-0440 Het Goor- Asbroek

Call: ON/PD0RWL/p
QSO': 202

Date : 11-01-2019
Operators: Toon
Location : Hulshout


Een dag met een leuke verassing,
Danny ON4VT EN Dirk ON6OO kwamen op bezoek op ONFF-0440,leuk kennis gemaakt te hebben,met een onderling qso.
Het natuurbeestje ON/PD0RWL/P was volop in qso op HF.
Dus die Holander vinden was niet zo moeilijk ,ook op 2 meter nog contact gehad met de vraag op welk paadje ik stond.

Een activiteit wat verder België in.
Ik kom goed weg ik aan de grens woon ,waar dorp Schijf, België kust!
Mijn Intentie voor 2019 is naast NL ook België aan te doen zo ook zuidelijk provincies ook te activeren.
2018 heb ik NL doorkruist van noord t/m zuid en oost t/m west.
2019 gaan we dit in België ook eens proberen, begin Is gemaakt nu het zuiden i.v.m het met de winter laat licht is en vroeg donker is.
Leuk zo te werken,steeds weer anders gezien natuur en landschap vormen.
Hier in ONFF-0440  nog met de Hop in de bomen.

Een dag met weinig regen en met vele qso’s op 80-40-20 en een paar op 2 meter. Goede afstraling in dit natuurgebied!
Naast vele PA en ON gewerkt te hebben was Algerije was leuk deze te werken komt niet vaak voor ik deze hoor.
Ook de bekende W1OW en KD1CT kwamen ook goed door op 20 zo ook Aziatisch Rusland RX9CCJ met 5/9 ,wel veel QSB op 20 vandaag .
40 Meter loopt zeer goed in de morgen,met echte pile up momenten,TNX voor de spots!.
Ik ben op nummer gaan werken zo het beter te doen was,om correct te loggen en de gewerkte Call goed in de log te krijgen .
TNX voor de ruimte die men ook steeds geeft zo ook de zwakke station o.a QRP station ook een contact in de Flora Fauna kan maken.
Begin deze activiteit was om 8:29 UTC en eindigde met ON3EI/qrp Elsie die rapport 5/6 gegeven heb om 12:31 UTC.




No comments:

Post a Comment