9 May 2019

ONFF-0157 De Marionetten

Call: ON/PD0RWL/p
QSO': 83

Date : 09-05-2019
Operators: Toon
Location : Avelgem





Bezoek van een gemeente ambtenaar .
Zijn vraag was,waarom ik de parkeerplaats een 70 meter verderop niet gebruikte.
Rede was , ik dan geen twee kastelen kon activeren,OK was duidelijk bij de ambtenaar en kreeg goedkeuring om hier te blijven staan naast het wandelpad.
Ook politie kwam even wat vragen stellen ,rede mijn activiteit ,mijn Call registratie en legitimatie,autonummer een controle had,alles was OK.

Hierbij het log ONFF-0157,PD0RWL
Een rit naar West Vlaanderen,met mooi gebied,prima autowegen zo ik spoedig in ONFF-0157 was.
Begin op de 40 meter na een 30 minuten over te gaan naar 80 meter,nadien de 20 meter actief geweest.
Nog even naar 80 meter  gaf nog 2 extra qso’s.
Hier met 2 kastelen referenties actief geweest ,ON-02675 en ON-02679.
Gezien het Erfgoed Belgiƫ ,hier ook wat in bij te willen dragen.
Gewerkt met Icom 706mk2
FD4 met mastje op de auto.











No comments:

Post a Comment